update
update

update

آموزش فعالسازی قابلیت لمس ۳D در iPhone 6S

خبر آمد خبری در راه است! اگر آیفون ۶S دارید خبر خوبی در انتظار شماست. یک ویژگی به نام لمس ۳D به دستگاه های آیفون اضافه شده است که می تواند انگشت شما را از چندین برابر بالاتر حس نماید. و از این پس نیازی به لمس بیشتر صفحه نمایش نیست. این ویژگی در حال حاضر متعلق به iPhone 6S و iPhone 6S Plus می باشد (به خاطر سخت افزار) و در آینده نیز انتظار چنین قابلیتی می رود. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا کار های بسیاری انجام دهید و این عملگر ها وابسته به نوع لمس شما از صفحه می باشد. با وبلاگ اپدیت اندروید همراه باشید.



(اطلاعات بیشتر در ادامه ی مطلب)   

 این روش با وجود این که یک انحصار برتر به شمار می رود اما ممکن است کار با آن برای عده ای آسان و عده ای دشوار باشد. البته اپل هم دست روی دست نگذاشته و امکاناتی برای تنظیم نمودن آن در اختیار کاربران قرار داده است.



شخصی سازی کردن ۳D Touch می تواند در چند گام به پایان برسد. این گزینه ها در اپ تنظیمات آیفون تان جای داده شده اند. بدین منظور ابتدا Settings را لمس نموده، General را انتخاب نمایید. سپس در بخش Accessibility به دنبال آن، ۳D Touch را لمس نمایید.



ورودتان به تنظیمات لمس ۳D را خوشامد می گوییم.



اولین و پیشگام ترین تنظیمات لمس ۳D. که چه آن را دوست داشته باشید و چه به آن اهمیتی ندهید می خواهد استفاده یکنواخت تان از دستگاه را به کل تغییر دهد. شما می توانید آن را به کل خاموش نمایید.


تنها روی سوییچ را لمس نمایید تا این اتفاق روی دهد و سپس تلفن شما هیچ عمل جدیدی را به رسمیت نخواهد شناخت و در برابر، هیچ پاسخی دریافت نخواهد شد.


اگر میل به روشن گذاشتن آن داشتید، اکنون زمان تنظیم نمودن است. برای تنظیم میزان حساسیت از میله لغزنده استفاده نمایید. این نوار به طور پیشفرض در حال متعادل تنظیم شده است. اگر آن را به چپ سوق دهید، حساسیت بیشتری (light sensivity) پیدا نموده و فشار کمتری از سمت انگشتان تان نیاز می باشد. در طرف مقابل، هر چه میله بیشتر به راست متمایل باشد فشار لمس بیشتری نیاز دارید.

در تجربه ای گزارش شده است حساسیت بیشتر تجربه آسان تری دارد.

نظرات 2 + ارسال نظر
sima شنبه 25 مهر 1394 ساعت 15:20 http://flower-ss.blogsky.com

اخلاق بد مثل یک لاستیک پنچر است تا عوضش نکنید راه به جایی نخواهید برد.

***********************************

شاید همه روزها خوب نباشند اما چیزی خوب در هر روز وجود دارد.

***********************************

اگر آتش می دانست که سر انجامش خاکستر است هرگز با این همه غرور زبانه نمی کشید.


آپم با یه مطلب عالی حتما یر بزن

sima یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 13:37 http://flower-ss.blogsky.com

آدم ها که عوض می شوند...

از سلام و شب بخیر گفتنشان می شود این را فهمید!

از حرف ها و نگاه ها...

از گودال های عمیقی که بین تو و خودشان می کنند و تویش را پر از دلیل می کنند...


آپم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.