update
update

update

از Galaxy Note تا Galaxy Note 5 در گذر زمان!

گوشی‌های سری Note سامسونگ را باید مانند یک پل دانست؛ پلی که برای نخستین بار، سامسونگ بین گوشی‌های هوشمند و تبلت برقرار کرد؛ این نوآوری چشمگیر حتی منجر به خلق واژه‌ای جدید به نام فبلت (ترکیب فون و تبلت) نیز شد. سری نوت به سبب داشتن صفحه نمایش بزرگ‌تر، قلم و قابلیت‌های چندکاره (Multi-Tasking) به سرعت، موفق به کسب محبوبیت فراوانی شد. حالا به بهانه ورود Note5 به بازار، نگاهی مختصر به نسل‌های قبلی این سری می‌اندازیم که از سال ۲۰۱۱، انقلابی در دنیای گوشی‌های هوشمند رقم زدند.


(اطلاعات بیشتر در ادامه ی مطلب) 
ادامه مطلب ...

Android 6 و Nexus های جدید گوگل ۷ مهر رونمایی می شوند

از خبرنگاران دعوت شده تا در رویداد ۲۹ سپتامبر یا ۷ مهرماه گوگل در سان‌فرانسیسکو، شرکت کنند. گفته می‌شود این کمپانی قصد دارد از اندروید ۶ به همراه کروم کست و نکسوس‌های جدید رونمایی کند.



(اطلاعات بیشتر در ادامه ی مطلب) 
ادامه مطلب ...

LG G5 با چه مشخصاتی عرضه می شود؟

شاید خیلی زود باشد که بخواهیم در مورد قیمت ، زمان عرضه و مشخصات فنی پرچم دار بعدی LG یعنی گوشی LG G5 صحبت کنیم ، اما جالب است بدانید که شایعات و اخبار مربوط به این گوشی ، از همین حالا شروع شده است.در این مطلب به شایعات منتشر شده در مورد این گوشی خواهیم پرداخت ، با ما همراه باشید.



(اطلاعات بیشتر در ادامه ی مطلب)  
ادامه مطلب ...

اطلاعات اولین گوشی اندرویدی BlackBerry فاش شد! + تصاویر

عدم استقبال از گوشی های مبتنی بر سیستم عامل اختصاصی BlackBerry و ناکامی های اخیر این کمپانی باعث شد تا سرانجام بلک بری نیز به سمت سیستم عامل محبوب گوگل یعنی اندروید برود.

به همین جهت این کمپانی مدتی است در حال کار بر روی اولین گوشی اندرویدی خود با نام BlackBerry ونیز ( BlackBerry Venice ) می باشد و تاکنون اخبار بسیاری پیرامون این محصول منتشر شده است.امروز هم تصاویری جدید از این گوشی منتشر شده است.گفته می شود که BlackBerry ونیز به یک صفحه نمایش ۵.۴ اینچی و ۳ گیگابایت رم مجهز شده و طبق سنت BlackBerry از یک صفحه کلید فیزیکی بهره خواهد برد.


(اطلاعات بیشتر در ادامه ی مطلب)  
ادامه مطلب ...

دوربین سلفی هواوی جدید ۱۸۰ درجه می چرخد!

مشخصات محصول جدید هواوی در حالی منتشر شده که از قابلیت هایی مانند صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و وضوح تصویر ۱۰۸۰ پیکسلی برخوردار است.

هوآوی در سال های اخیر تبدیل به یکی از کمپانی های فعالی شده که سلیقه کاربران خود را به خوبی شناخته و محصولات متفاوتی را تولید و روانه بازار فناوری کرده است. از میان محصولات متفاوت این کمپانی می توان به اسمارت فون Honor ۷i اشاره کرد.


(اطلاعات بیشتر در ادامه ی مطلب) 
ادامه مطلب ...