update
update

update

گوشی Xperia Z6 موجب تغییر سیاست Sony می شود!

Sony از سال ۲۰۱۳ و پس از معرفی Xperia Z تصمیم به معرفی سالیانه دو گوشی هوشمند گرفت – یک استراتژی که از نظر مالی نفعی برای شرکت نداشته است. اما به نظر می رسد که در نهایت Sony تصمیم به کند نمودن روند معرفی محصولات جدید خود گرفته است.

مدیر هنری Sony ، ریکه گرتسن کانستین ، در یکی از مصاحبه های اخیر خود اشاره می کند که بخش طراحی مشغول کار بر روی پرچمداران این شرکت برای نیمه دوم سال ۲۰۱۶، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ هستند.



(اطلاعات بیشتر در ادامه ی مطلب) 
 به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از شاتل لند، کانستین هیچ اشاره ای به طرح های نیمه اول سال ۲۰۱۶ نمی کند . اگر روند شش ماهه معرفی محصولات به قوت خود باقی باشد می توانیم انتظار داشته باشیم که Sony پرچمدار بعدی خود را از سری Xperia Z در کنگره جهانی موبایل در ماه مارس معرفی کند.

اما Sony بارها و بارها به کند کردن روند معرفی محصولاتش توصیه شده است. گرچه Sony سعی می کند همواره جدیدترین تکنولوژی را سریعتر از رقبا به بازار ارایه دهد ، ولی آخرین تکنولوژی هم پس از چند ماه تازگی خود را از دست می دهد.


سری Xperia Z5 گوشی های قدرتمندی بودند و به نظر می رسد می توانند تا نیمه های سال ۲۰۱۶ Sony را همراهی کنند. پس جای تعجب نخواهد بود اگر Sony تصمیم بگیرد این طرح را مدتی دیگر ادامه دهد.


البته ممکن است منظور این باشد که طراحی Xperia Z6 خیلی متفاوت نخواهد بود و در اوایل سال آینده می توانیم انتظار عرضه آن را داشته باشیم. در هر صورت باید صبر کنیم و ببینیم در اوایل سال ۲۰۱۶ چه اتفاقی می افتد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.